Әлеуметтік желілерде қауіпсіз сатып алуларды қалай жүзеге асыру керек?
pexels.com
Әлеуметтік желілер арқылы тауар немесе қызмет сатып алу кезінде бірнеше маңызды ережені ескеру қажет. Интернеттегі сатушылардың көбі жеке кәсіпкер мәртебесіне ие болмауы мүмкін, бұл сіздің тұтынушы ретінде құқықтарыңызды қорғауды қиындатады. Міне, осындай жағдайларда сізге көмектесетін маңызды кеңестер:
Сатушының мәліметтерін тексеріңіз
Сатушының жеке кәсіпкер ретінде тіркелгенін немесе заңды тұлға екенін тексеріңіз. Мұны сатушының ЖСН нөмірін сұрау арқылы білуге болады.
Егер сатушы тіркелген болса, оның мәліметтерін жеке кәсіпкерлер мен заңды тұлғалар тізілімінен тексеріңіз.
Кейбір қызмет түрлері үшін лицензия талап етілуі мүмкін. Лицензияның бар-жоғын міндетті түрде анықтаңыз.
Төлем жасауда сақ болыңыз
Төлем жасаудан бұрын онлайн-чек алғаныңызға көз жеткізіңіз.
Егер төлем жеке тұлғаның банк картасына аударылса, ақшаны кері қайтару қиын болуы мүмкін. Сондықтан төлем жасауға дейін сатушы туралы толық ақпарат жинап алыңыз.
Тауардың сипаттамасын нақтылаңыз
Сатып алар алдында:
Тауардың толық сипаттамасын және өндірілген жерін біліңіз.
Қазақ және орыс тілдерінде нұсқаулықтардың бар-жоғын тексеріңіз.
Сәйкестік сертификаты немесе декларация талап етіңіз.
Құқықтарыңызды қорғау
Егер сатып алынған тауар немесе қызмет сапасыз болып шықса:
Алдымен сатушыға ресми түрде шағым жазыңыз.
Мәселе шешілмесе, тұтынушылардың құқықтарын қорғау органдарына немесе сотқа жүгініңіз.
Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі сіздің жағыңызда екенін ұмытпаңыз. Тіпті, сатушы тіркелмеген жеке тұлға болса да, сот сіздің мүддеңізді қорғауға құқылы.
Көмек қажет болса Өскемен қаласының тұрғындары Крылов көшесі, 114 мекенжайында орналасқан Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне жүгіне алады. Байланыс телефоны: 8/7232/267207.
Сақтық – қауіпсіз сауда кепілі! Тұтынушылық құқықтарыңызды қорғау арқылы өзіңізді алдаудан сақтаңыз.