Сервис орталығына ақы төлеу керек пе?
Фото: itg23.ru
Менің ұялы телефоным кепілдік мерзімі кезінде істен шықты. Мен дүкенге бардым, дүкендегілер мені қаладағы қызмет көрсету орталықтарының біріне жіберді. Енді Сервис орталығы өз актісін төлемсіз бермейді. Қызмет көрсету орталығының жұмысына ақы төлеуім керек пе?
Раушан, Өскемен қаласы
Бұл сауалға Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігі Шығыс Қазақстан облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті жауап берді:
– Кемшіліктер тұтынушының не үшінші тұлғалардың, не ескерілмейтін күш-әрекеттерінің кінәсінен туындағаны анықталса, онда тұтынушы сатушыға (сервистік орталыққа) сараптама жүргізуге арналған шығыстарды өтеуге міндетті. Сондықтан егер өндірістік орнатылса, онда сатушы қызмет көрсету орталығының жұмысын төлейді, егер сіздің телефоныңыз дұрыс жұмыс істемесе, қызмет көрсету орталығының жұмысын төлейсіз.
Оқи отырыңыз