Telegram арқылы мемлекеттік қызметтердің нәтижелеріне шағымдану
2024 жылы Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі «EgovKzBot2.0» платформасында Telegram мобильді қосымшасы арқылы «Уәкілетті органға өтініштер» беру мүмкіндігін енгізді. Бұл құрал мемлекеттік органдар мен азаматтар арасындағы өзара іс-қимылды жақсартуға, сондай-ақ сұрау салулар мен шағымдарды өңдеудегі жеделдікті арттыруға бағытталған.
Мәселен, 2024 жылы Шығыс Қазақстан облысының Мемлекеттік қызмет істері департаменті «EgovKzBot2.0» арқылы 33 өтінішті қарады. Шағымдар әлеуметтік жәрдемақы төлеу, мүгедектік, еңбекке жарамдылық, төлқұжат, жүргізуші куәлігі және соттылығы туралы анықтама сияқты мәселелерге қатысты болды.
Жаңа функцияны пайдаланудың жарқын мысалы Риддер қаласының тұрғынының Қазақстан Республикасы азаматының тегін паспортын алу мүмкін еместігі туралы Департаментке шағымданған жағдайы болды. Салық кодексіне сәйкес, мүгедек баланың ата-анасының бірі мемлекеттік баж төлеуден босатылады. Алайда, ақпараттық жүйеде қамқоршы мәртебесі көрсетілмегендіктен, бұл өтінішті қабылдаудан бас тартуға себеп болды.
Соған қарамастан, Департамент техникалық кемшіліктердің мемлекеттік қызмет көрсетуге кедергі болуына жол бермеді. Құжаттарды қағаз түрінде ұсыну ұсынылды, бұл паспортты сәтті рәсімдеуге мүмкіндік берді.
Тағы бір жағдай – бірнеше күн ішінде соттылығы туралы анықтама ала алмаған аймақ тұрғынының өтініші. Департамент техникалық ақаулыққа байланысты қызмет жүйеде тіркелмегенін анықтады. Мамандардың араласуы мәселені тез шешуге мүмкіндік берді және анықтама бір сағат ішінде берілді.
Шығыс Қазақстан облысының Мемлекеттік қызмет істері департаменті платформа арқылы барлық өтініштер тұрақты бақылауда екенін атап көрсетеді. Бұл қызмет көрсету сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз етуге және туындаған мәселелерді жедел шешуге мүмкіндік береді.
Telegram арқылы өтініш беру функциясын енгізу мемлекеттік қызметтер жүйесін жаңғыртудағы маңызды қадам болып табылады. Қазіргі заманғы технологияларды пайдалану мемлекеттік сервистердің қолжетімділігін жақсартады, олардың ашықтығы мен тиімділігіне ықпал етеді, сондай-ақ азаматтардың мемлекеттік органдарға деген сенімін нығайтады.
ҚР Мемлекеттік қызмет істері Агенттігінің
ШҚО бойынша Департаментінің басшысы,
Әдеп жөніндегі кеңес төрағасы
Е.М. Айкымбеков